Toimitus ja hinnasto

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika on yleensä 2-7 arkipäivää. Lähetämme tuotteet heti seuraavalla arkipäivällä tilauksen saatuamme, jolloin ne ovat perillä toimitusosoitteessa 2-4 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Viikonloppuisin emme tilaa eikä toimittaa tilauksia/tuotteita.

 Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, kestää toimitus normaalisti 7-14 arkipäivää. Joskus nopeammin. Tuotteen toimitusaika on kuitenkin riippuvainen tilatusta tuotteesta. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia tai tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla, asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaaseen.

Kuljetusyhtiön  kautta tarjoamme lisäpalvelua: vanhan kodinkoneen poisviennin (maksullinen palvelu 45.-eur). Vanhan laitteen kuljetus kierrätykseen palvelu löytyy ostoskorin sivulla, kun olet laittanut tuotteen ostoskoriin ja mennyt kassalle.

Vanhat kodinkoneet voi viedä veloituksetta keräyspisteisiin, joiden tiedot löytyvät osoitteesta www.kierratys.info

Jos tilauspaketti ei saavu tilaajalle luvattuun määräaikaan mennessä, Itek Kodinkoneet  pyytää kuljetusyritykseltä selvitystä. Selvitys kestää noin 5 päivää. Tilausta ei voi korvata eikä palauttaa ennen selvityksen päättymistä.

Verkkokauppa ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure-esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Toimituksissa otamme vastaan reklamaatioita mahdollisesta kadonneesta lähetyksestä kun tilauspäivästä on kulunut 8 arkipäivää

Itek Elektroonika OÜ ei vastaa Itella Logistics OYj:n(Postin) tai Jet Express OÜ tekemistä virheistä toimituksessa tai heistä johtuneesta toimituksen viivästymisestä.

Jos tilauksessa on useampi tuote, voi olla että osa tuotteista toimitetaan erikseen. Esimerkiksi, jos tilaat tietokonepelin ja pesukoneen saat ne eri toimituksissa. Jos tilaat lisää tuotteita myöhemmin, toimitetaan ne erikseen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti.

 

Tietoa toimituksesta

Ostosopimus Itek-Kodinkoneet sivun (Itek Elektroonika OÜ) ja asiakkaan välille syntyy kun asiakas on jättänyt tilauksensa verkkokauppaan. Tilaaja vastaa tuotteen sopivuudesta sijoituspaikkaan ostohetkellä.

Toimituskulut vaihtelevat toimitustapojen mukaan ja ovat nähtävissä tilausta tehtäessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan. Annetaan tietoa, jos on tapahtunut tekinen vika. Tuoten kuvat ei vastaa ainaa 100% tuoten todellisuuden. Tuottajan kotisivuilta kannatta aina tarkistaa kuvat!

Postin (Itella Logistics Oy) ja Jet Express kotiinkuljetus
Tilaus toimitetaan tilauksessa ilmoitettuun kotiosoitteeseen. Tuotteet toimitetaan asiakkaalle kerrostalossa asunnon ovelle tai omakotitalossa ulko-ovelle tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteen.

Osoitetta ei ole mahdollista vaihtaa tilauksen jälkeen.

- Kohteeseen on oltava esteetön pääsy.

- Kuljetusyksikössä olevan yksittäisen pakkauksen maksimipaino voi olla kuitenkin enintään 120 kg, jotta se viedään kotiin asti. Yli 120 kg painavat puretaan ajoneuvon välittömään läheisyyteen.

Mikäli toimituksen peruminen tehdään liian myöhään, emme palauta rahtikustannuksia takaisin asiakkaalle.

 

Itek Elektroonika OÜ ei vastaa Itella Logistics OYj:n(Postin) tai Jet Express OÜ tekemistä virheistä toimituksessa tai heistä johtuneesta toimituksen viivästymisestä.

Tuotetta vastaanottaessasi ja ennen allekirjoittamista suosittelemme tarkistamaan paketin ja tuotteen kunnon. Kuljetusvahinko ilmoitus pitää lähettää samana päivänä sähköpostitse+kuvat pakkauksesta. JET EXPRESS lähetykset pitäisi huonon kunnon peruusteella lähettä takaisin heti kuljetajalla ja  tehdä hänelle kirjallinen hakemus, että tuoten paketi, kunto ei ole kunnossa.

Mikäli olet saanut toimituksessa viallisen, vaurioituneen tai väärän tuotteen niin siitä on ilmoitettava viipymättä sähköpostilla tieto@itek-kodinkoneet.fi

 

Tilauksen peruutus

Ota yhteyttä sähköpostilla osoitteesta tieto@itek-kodinkoneet.fi  tai puhelimitse 0408333433

Kun perutuus tehdään sen  jälkeen kun tuote toimituksessa, perimme todelliset toimituskulut kokonaisuudessaan (meno- ja paluukuljetuskulut).

Mikäli toimituksen peruminen tehdään liian myöhään, emme palauta rahtikustannuksia takaisin asiakkaalle!

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta. Peruuttu tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 2-5 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä.

Itek Kodinkoneet verkkosivu ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono, tai sen toimitus viivästyy verkkokauppan riippumattomista syistä. Kuluttaja voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti.

Jos Maksu tehty MAKSUTURVAN kautta lasku ja -erämaksulla, osamaksulla ostoksiin, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti asiakaspalveluun

Kuluttajat

Kuluttajien asiakaspalvelu
(09) 4241 7040
asiakaspalvelu@maksuturva.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9 – 17

 

Tuoten/kodinkoneen PALAUTUS

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Edellyttäen kuitenkin että tuote on käyttämätön, ehjä ja myyntikuntoinen. Myös käyttöohjeiden ja muiden papereiden tulee olla mukana, alkuperäisellä tavalla.

Kuluttajan vastuulle siirtyvät myös palautuksesta aiheutuvat kulut.

Avatuilla hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tällaisia ovat esim. partakoneet, trimmerit, kuumemittarit. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset. 

Vaikka Samsung puhelimet, LG puhelimet ja toisien puhelimien palautuksessa huomaa seuraava:
- Voit avata pakkauksen, asettaa akun ja navigoida puhelimen valikkoa
- Lisävarusteiden kuten muistikortin, kuulokkeiden, headsetin jne. tulee olla käyttämättömiä
- Puhelimella ei saa tehdä puheluita, lähettää tekstiviestejä, surffata netissä tai ottaa kuvia
- Puhelimeen ei saa asentaa soittoääniä eikä tallentaa numeroita tai kuvia

Rajoitukset palautusoikeudessa
Pakkauksia ja erikois, myös tavallisesti kuljetusyksikköinä toimitettujen tuotteiden kuljetusta ei hyvitetä, eikä paluukuljetusta makseta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi pesukoneet, astianpesukoneet, jääkaapit, pakastimet, jääkaappi/pakastinyhdistelmät ja yli 32" televisiot. Toimitettuihin tuotteisiin mahdollisesti liittyneiden asennustöiden kuluja ei palauteta. Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa palautuskustannuksina enintään 50 euroa / per tuote.

 

Tuotenpakkauksiin ei saa laittaa oma tietoa. Palautusten tulee olla myyntikunnossa myös palautuksen jälkeen.

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ympärille tulee laittaa vähintään 5 cm pehmustetta. Itek-Kodinkoneet suosittelee käyttämään aina tuotteen alkuperäistä pakkausta, jonka valmistaja on suunnitellut tuotteen turvalliseen kuljettamiseen! Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa, myös tuotepakkauksen tulee olla ehjä.

Meidän verkkokauppa ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta

Palautukset on pakattava alkuperäisellä tavalla ja suojattava mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana, muussa  tapaukesessa olemme oikeutetut perimään vaurioista aiheutuneet kulut kun vahingot johtuvat huonosti pakatusta tuotteesta, myös toimituskulut jäävät silloin asiakkaalle kun tuote ei palaudu alkuperäisessä kunnossa määräpaikkaan, muista noudattaa palautusohjeita, ilmoita sähköpostilla meille  tieto@itek-kodinkoneet.fi

Verkkokaupan tilauksen palautus:

1.Tilausnumero

2.Palautuksen syy

3.Puh.numero

4. Asikan toivomus, miten toimia tilauksella

5.Tilinumerosi IBAN muodossa, pankin nimi ja BIC-koodi

Maksu palautetaan kun tuote on todettu virheettömäksi ja myyntikuntoiseksi. Ennen palautusta tarkistamme että palautettu tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen. Jos tuoteessa ilmenee käytöstä tai asennuksesta johtuvia jälkiä on Itek Elektroonika OÜ oikeus vähentää palautettavasta kauppasummasta alentavassa määrin kohtuulliseksi katsomansa summa. Palautukset tehdään, kun palautus on tarkistettu ja hyväksytty myyntikuntoiseksi, sen jälkeen 5 arkipäivän aikana.

 

Mikäli olet saanut toimituksessa viallisen, vaurioituneen tai väärän tuotteen niin siitä on ilmoitettava viipymättä sähköpostilla tieto@itek-kodinkoneet.fi

Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattaa poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.  Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisesti ajassa kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.

Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa Itek Elektrooniak OÜ kauppa voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.